Over onze abonnementen

Ons koffie abonnement
Met het koffie abonnement van Little Roastery kan je thuis genieten van een (h)eerlijke kop koffie. En dat doen we op flexibele basis. Want zeg nou eerlijk, weet jij al hoeveel kopjes koffie je gaat drinken deze maand?

Wanneer kan ik de koffie verwachten? 
Wij versturen de vers gebrande koffie altijd binnen 2 werkdagen na de incassodatum. 

Kan ik van het abonnement af? 
Ja. Onze missie is dat iedereen kan genieten van vers gebrande koffie. Mocht het abonnement niet meer bij je passen om wat voor reden dan ook, kan je het abonnement altijd opzeggen. 

De koffie is al verzonden, kan ik nog opzeggen?
Hoe graag we het ook zouden willen, wanneer de koffie onderweg is kunnen we deze niet meer onderscheppen. Geef daarom maximaal 2 dagen voor de incassodatum aan dat je het abonnement op wilt zeggen. Dan gaan we dat goed voor je regelen. 

Kan ik tussentijd wisselen in het aantal kilo's? 
Ook dat kan zeker. Stuur ons een bericht en wij zorgen dat bij je volgende levering het gewijzigde aantal kilo's bij je wordt bezorgd. 

Hoe betaal ik voor het abonnement? 
Standaard betaal je bij ons middels een automatische incasso. Liever geen automatische incasso? Stuur ons een bericht via ons contactformulier onderaan deze pagina.

Nog meer vragen?
Onderaan de pagina vind je een contactformulier waarin je ons om hulp kunt vragen. Liever mailen? Mail ons op littleroastery@gmail.com